zondag 2 maart 2014

Nagellak Stash Opruimen

 
Hey
 
Ik heb mijn Nagellak Stash eens opgeruimd.
Ik wist dat er een paar weg konden dus ik dacht laat ik dan alles maar doen.
Ik heb dit keer heel veel foto's dus laat ik maar snel beginnen.
 
 
Ik heb alles er even uitgehaald.
Ik vind het nu echt veel minder lijken dan dat ik het op mijn houder heb staan.
 
 
Nou dit zijn de lakjes van essence.
Ik vind essence een heel fijn goedkoop merk dus hiervan doe ik niks weg.
 
 
Dit zijn de lakjes van MAX van de action.
Deze zijn natuurlijk nog goedkoper ik vind ze ook
fijn maar wel minder fijn als essence.
 
 
Dit zijn de lakjes van catrice.
Oké deze zijn gewoon super fijn.
Alleen vind ik ze zelf niet heel goedkoop.
Ik vind dat ik er genoeg heb en als ik een leuke zie zou
 ik hem dan van essence doen omdat dat gewoon heel goedkoop is.
 
 
Nou deze lakjes ja die zijn van de action.
Van te voren wist ik dus dat ik deze weg ging doen.
Ze zijn niet meer fijn ik gebruik ze nooit, dus deze gaan weg.
 
 
Dit zijn de lakjes van saffron.
Oké ik moet het zeggen ik heb deze nog nooit gebruikt.
Nee deze moest ik altijd nog een keer testen.
Maar altijd dacht ik van ja maar deze is ook heel fijn of mooi.
Maar ik ga het binnen kort doen.
 
 
Deze lakjes zijn van NYC.
Dit vind ik ook erg fijne lakjes.
En natuurlijk hou ik ze.
 
 
En deze zijn van collistar.
Wat vind ik deze fijn.
Ik zal eerlijk bekennen niet altijd als ik nagellak opdoe doe ik top coat op.
Maar als ik het opdoe doe ik altijd deze.
En ja deze 2 in 1 lakje heel fijn heb er al eens een artikel over geschreven.
 
 
Ja dit zijn 2 lakjes die ik ook nog nooit heb geprobeerd.
Niet van hetzelfde merk maar ach.
Eentje heb ik van mijn zus gekregen
 en de andere had mijn moeder er toevallig nog staan en zij hier mag je hebben.
Dus ga deze waarschijnlijk ook nog een keer uitproberen.
 
 
Ja en deze ik denk dat ze CM heten maar heb zelf eigenlijk ook geen idee.
Heb nog nooit eerder van dit merk gehoord eigenlijk.
Deze zijn erg fijn alleen gebruik ik ze niet zo vaak.
 
 
En dit zijn 4 verschillende lakjes.
Een van Gosh een van de hema een van de claire's en een van de creative.
Deze zijn ook heel fijn.
 
 
En dit als laatste het is geen nagellak maar toch hoort het erbij.
Die nagelstickers hou ik natuurlijk.
Maar dat andere stempel setje van de action niet.
Hij werkt bij mij echt niet.
Al hou ik het nagellakje wel want die is nog best fijn.
 
 
Nou en dit is alles opgeruimd.
Ben er weer blij mee heb alles nu echt fijn staan.
Merk bij merk dus ja.
En even mijn excuses,
 vanaf de lakjes die ik wegdoe krijg ik de afbeeldingen niet meer groter.
Ik heb alles er al voor geprobeerd sorry daarvoor.
 
Liefs Vera
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten