zondag 9 maart 2014

Opgemaakt in februari

 
Hey
 
Ik heb de maand februari helaas weer wat opgemaakt.
 
 
Dit is een haar shampoo conditioner en shampoo in een.
Ik vond dit een fijne shampoo heb hem al een paar keer vaker gehad.
Nu heb ik hem niet meer alleen nog in mijn sporttas.
Maar ik dacht nu is het ook wel een keer leuk om wat anders te doen.
Maar deze kan ik zeker aanraden.
 
 
Als 2de deze haarlak van schwarzkopf.
Het is wel een fijne haarlak maar persoonlijk vind ik hem zelf niet zo lekker ruiken.
Hij is ook niet op omdat deze spuitflacon het niet meer doet.
Ik heb wel eens eerder gehoord met van deze haarlakbussen ze in water ofzo zetten.
Ik wou het wel googlen maar ik dacht ik ook nouja ik heb ook nog wel anderen.
En die ook wat lekkerder ruiken haha.
 
 
En als laatste deze labello.
Ik vond het zelf heel grappig want heb zelf nog nooit een labello opgemaakt.
Wel van zulke blikjes maar deze niet.
Ik heb nog meer van deze en het viel me dus ook op dat deze heel zacht zeg maar.
Ja weet niet goed hoe je dat moet zeggen haha maar als je deze roze hebt
die is veel harder zeg maar ja weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen.
 Wat hebben jullie deze maand opgemaakt?
 
Liefs Vera
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten