zondag 26 januari 2014

Ik heb weer dingen opgemaakt

 
Hey
 
Ik heb deze paar weken helaas weer wat opgemaakt.
2 parfums en 1 nagellakje.
 
 
Hier is een parfum van de action.
Sexplosion ik vind het zelf een heel lekker geurtje.
 
 
Hier nog een parfum van de action.
Lola Color deze rook ook erg lekker.
Je kunt zien dat deze niet op is maar het spuitflacon deed het niet meer.
Ik heb gewacht tot die andere op was dat ik hem
 op een een of andere manier over kon schenken.
Maar toen rook ik dat hij ook niet helemaal lekker meer rook.
Dit vond ik erg jammer,
heeft iemand hier mischien nog tips voor dat het spuitflacon het weer gaat doen?
 
 
En als laatste een nagellakje van Rimmel.
Het was een erg leuk roze kleurtje nagellak.
Maar helaas is deze ook opgegaan.
En het was nummer 22.
Als ik ooit weer een nieuwe roze nodig heb (heb nu erg veel roze)
dan zou ik zekers deze weer kopen.
Wat vinden jullie van deze producten?
 
Liefs Vera
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten