zondag 13 april 2014

Opgemaakt in maart

 
Hey
 
Ik heb 3 dingetjes opgemaakt.
Gelukkig niet zoveel haha.
 
 
Ten eerste deze shower gel.
Hij is heel fijn en ruikt ook hel erg lekker.
Zelf vind ik hem naar kinderchampagne en snoepjes ruiken.
Er is wel 1 nadeel hij is best waterig en dus gaat het snel van je washandje af.
Maar verder is hij fijn.

 
Daarna Nivea soft ja dit gebruik ik eigenlijk altijd al dat ik kan herinneren.
Mijn moeder zij altijd waarom snap ik eigenlijk nog steeds
 niet maar dat je er weerstand van krijgt.
Maar hiervan heb ik natuurlijk alweer een nieuwe pot
staan want het is gewoon heel erg fijn.
 

 
En als laatste lipbalsem ja hiervan baal ik heel erg van.
Hij was zo fijn ik heb hem ook op Twitter gezegd
(volg je me nog niet volg dan NailSkinBeauty)
dat als ik schrale lippen heb deed ik deze altijd even op.
Ik heb op dit moment nog wat lipbalsems maar
als ik niks meer heb dan koop ik deze weer.
Hoe duur hij was weet ik niet meer maar ik
weet wel dat ik hem bij de DA heb gekocht.
Laat nog even weten wat jij hebt opgemaakt. 
 
Liefs Vera

Geen opmerkingen:

Een reactie posten