zondag 23 maart 2014

Wat heb ik allemaal gekregen?

 
Hey
 
 
Ik ben een tijdje geleden jarig geweest.
Ik dacht laat ik even wachten met wat ik gekregen
 heb te laten zien tot ik alles gevierd heb.
Nou nu heb ik alles gevierd dus ik dacht nu
kan ik laten zien wat ik gekregen heb.
Dit is natuurlijk niet alles wat ik gekregen heb maar
dit zijn de beautyproducten.
 
 
Nou als eerste een heerlijk maskertje.
Het is altijd fijn om even een maskertje op te doen als je huid niet zo fijn is.
 
 
Daarna een setje van shower gel, body scrub en body lotion.
Dit is heel handig voor als je op reis gaat je wilt dan natuurlijk
 niet hele grote flessen meenemen dat is nooit handig.
 
 
Dit zijn 2 pakketjes van action nagellak.
1 pakketje is met balletjes wat je op je nagels doet dit heb ik zelf nog nooit gehad dus zal waarschijnlijk even laten weten wat ik er van vind.
 
 
Daarna een nagel droger.
Dit vind ik dus net heel erg handig want mijne was net kapot.
Dus dat kwam handig uit.
 
 
Daarna een hand & nail cream van coconut care.
En een bodylotion van coconut care.
 
 
 
Dit is een beautysetje met een bodylotion en een body scrub erin altijd leuk.
 
 
Hier een parfum explotion die echt heerlijk ruikt.
En een kruidvatbon van 5 euro altijd leuk kun je zelf wat kopen wat je zelf leuk vind.
 
 
2 shampoo's van vogue.
Erg fijn een paar extra shampoo's.
 
 
En als laatste 5 essence lakjes.
ook een glow in the dark lakje.
Lijkt me erg leuk om te testen.
Dit was alles wat ik heb gekregen.
Laten jullie even weten wat jullie ervan vinden?
 
Liefs Vera
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten